vineri, 21 februarie 2014

Uneori e prea tarziu ...

Uneori e prea tarziu. E prea tarziu sa incerci. E prea tarziu sa spui acele cuvinte ce trebuiau spuse cu mult timp inainte. E prea tarziu sa crezi ca mai poti schimba ceva de acolo de unde eu am plecat de mult timp. Asa e cu oamenii buni. Pleaca pe neasteptate. Pleaca si nu mai privesc in urma lor. Si chiar daca ii doare, prefera sa taca, sa inghita in sec, insa sa mearga mai departe! Unii o cauta o viata intreaga si nu o gasesc. Altii o intalnesc in fiecare zi, insa nu o recunosc. Trec pe langa ea si ea trece pe langa ei ca doi straini. Asa e cu dragostea. Uneori castigi, insa de cele mai multe ori pierzi. Unii castiga, insa marea majoritate pierde aceasta lupta…! 
Si totusi cel mai bun a fost, este si o sa fie mereu acela care te iubeste!

3 comentarii:

  1. Cu tot respectul pentru tine și vrăjeala ta funcționează, trebuie să le spun tuturor această mărturie. Nu am văzut niciun rezultat cu alți scriitori de vrăji în timpul căutării mele, aș vrea să vin la tine mai devreme, după ce am primit tot ce am mai bun dintre voi după sesiunea mea. Fostul meu soț nu a fost acolo timp de un an, am mers peste tot și am cerut ajutor altor medici vrăjitori, dar nu a existat niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat dr. Egwali. După ce s-a făcut o vrăjie de reconciliere, am fost în cele din urmă chemat de el. Minunile sale au făcut minuni, iar soțul meu s-a întors plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că trebuie să-l iert, am fost cu adevărat șocat când soțul meu a îngenuncheat să implore iertare și că aș accepta-o. Îmi lipsesc cu adevărat cuvintele și mă bucur că ești Dumnezeu, trimis de mine și de toată familia mea. Și acum sunt din nou o femeie fericită. Vă mulțumesc mult Dr Egwali. Pentru oricine caută un adevărat cerc de vrăji, contactați Dr. Egwali pe e-mail „dregwalispellbinder@gmail.com”. De asemenea, îl puteți contacta direct prin Whatsapp la +2348122948392
    Este într-adevăr asigurat

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere