miercuri, 26 februarie 2014

Pai ... sincer nu stiu ...


Uneori esti ranit, iar alte ori ranesti tu. Nu faci toate acestea pentru ca iti doresti, dar asa e in dragoste: pierde cine numara! Si stii de ce? Pentru ca nu exista dragoste ce are numere, scuze sau regrete! Exista doar bucurie ca ai fost acolo, ca ai simtit acel sentiment, ca pentru o clipa sau mai multe chiar ai fost fericit! Sa stii ca o intrebare nu vine niciodata singura. Ea vine mereu insotita de o poveste. Poate ca uneori acea poveste nu e cea mai fericita poveste din lume, insa mereu acea poveste este menita sa ne faca sa invatam ceva din ea, din acea intrebare si din acel raspuns!
Povestile astea nu sunt despre printese si printi. Sunt despre oameni ca tine si ca mine. E despre noi, cei care uneori uitam cine suntem, ce facem si cum zambim. E despre cei care nu se dau batuti la primul obstacol intalnit in cale. Si vezi tu, fericirea aia mult dorita uneori o primim de la acei oameni la care ne asteptam cel mai putin!

Oricine te poate invata ceva anume, asa ca fa ceea ce te face cu adevarat fericit. Fa toate acele lucruri pe care nu le-ai facut pana azi, fa ceva ce sa te multumeasca pe tine si nu pe cei din jurul tau. Ai pasiunea in sange, ai cuvintele in suflet, si mai mult de atat…ai iubirea in cuget. Oare ai nevoie de mai mult? Eu nu cred ca ai nevoie de mai mult. Si da, inlocuim oameni. Asta facem. Cautam in omul de langa noi ceea ce nu am gasit la acel om pe care l-am lasat in urma! Adesea ne incapatanam sa tinem langa noi oameni pe care ii iubim, dar care nu ne iubesc. Ne incapatanam foarte tare sa ramanem acolo, langa acel om, pana realizam ca de fapt avem mult mai multe optiuni in viata si ca orice am alege noi sa facem, ei deja s-au hotarat ce au sa faca si cand au sa faca! Pana la urma asta e viata: suma tuturor alegerilor si deciziilor pe care le-am luat, cu sau fara voia noastra. Acum ai de ales: stai sau pleci? Te rog insa sa nu uiti un lucru niciodata. Se spune ca cel mai usor lucru este sa pleci. Eu zic ca cel mai greu lucru este sa pleci, pentru ca nu oricine poate spune ca iubeste atunci cand nu iubeste si nu oricine poate spune ca nu iubeste atunci cand iubeste!

Un comentariu:

  1. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere