duminică, 11 noiembrie 2012

Nu`mi mai pasa !





De azi m-am hotărât să nu-mi mai pese de tine. Toată ziua am văzut lucruri pentru care în mod normal aş fi avut o replică răutăcioasă, azi am avut una simplă “Şi ce? Nu-mi mai pasă.”. Îţi promit, o să-mi repet asta până când nu o să mai fie nevoie, până când nu o să mai fie nici măcar un muşchi care să vrea să spună altceva. Ce rost are? Ce rost are să-mi pese? Şi poate nici nu mi-a păsat, uneori sunt aşa convinsă că încurc sentimentele. De amintiri nu scap, rămân acolo .. dar nu o să mai simt nimic legat de ele abia după ceva timp.  Deobicei îmi ia ceva .. juma’ de an .. pentru tine fac o ofertă, aşa, pentru că eşti un bou cu actele complete, cu fundiţă şi deloc dulce .. scap de tine mai repejor! Şi sunt 1001 de motive să nu-mi pese, aşa, fără regrete! Nu-mi mai pasă, aşa, din inimă. O spun cu zâmbetul pe buze, mândră de mine. Şi poate-n momentele de slăbiciune o să-mi pară puţin rău, doar puţin .. dar la dracu’, trece!



Head up,stay strong, fake a smile and move on ;) !




20 de comentarii:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. CUM DR ODION MĂ AJUTĂ ÎNTRUCEȘTE-MEA EX LOVER BACK TO ME.
    O MULȚI BUNĂ MULȚUMI DR. ODION PENTRU RESTAURAREA FAPTĂȚII ÎN FAMILIA MEA.
    Sunt foarte recunoscător dr. ODION pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine și familia mea. Am fost căsătorită 19 ani până când o femeie a venit și mi-a distrus căsnicia și familia. Ultimii ani au fost tristi pentru mine fara sotul meu. Sunt foarte recunoscător și recunoscător pentru DR ODION. De când a lucrat pentru mine, soțul meu s-a întors la mine și la copiii noștri, rugându-ne să-l iertăm. Înainte de a contacta DR ODION, soțul meu mă ura în măsura în care nici măcar nu voia să mă mai vadă. Înainte de revenirea soțului meu eram foarte jos, frustrat și singur. Cealaltă femeie era mereu în cale. DR ODION mi-a dezvăluit că această femeie îmi ținea soțul departe și chiar mă făcea să fiu bolnavă. Am găsit DR ODION prin recomandarea unui prieten. La început nu eram sigur pentru că mă îndoiam de turnarea vraja. După DR ODION Consultation mi-a spus că doamna a aruncat o vrajă soțului meu doar pentru a-l păstra doar pentru el și mi-a spus articolele pe care trebuie să le cumpăr. La 2 zile după ce DR ODION și-a aruncat vraja, soțul meu s-a întors la mine în genunchi și a început să mă roage pentru iertare. Sotul meu imi spune si imi arata zilnic cat de mult ma iubeste si vreau cu adevarat sa spun un foarte mare multumire lui DR ODION. Avem chiar un succes mare de bani. Viața mea despre care am crezut că s-a terminat este acum o viață fericită alături de soțul meu și de copiii noștri. Vă rog, dacă aveți o problemă ca și cum am avut divorț, contactați imediat DR ODION. El îți va schimba viața pentru totdeauna, iar cea mai bună parte este că munca lui nu dăunează nimănui. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă

    RăspundețiȘtergere
  4. Mărturie De Jennifer Gaspar. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsnicia mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Și el mi-a confirmat că a luat decizia sa și nu a vrut să mă mai vadă niciodată. Așa că într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot primi soțul înapoi este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. (drodion60@yandex.com) Așa că a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar casterul vrăjitor m-a asigurat că îl voi primi pe soțul meu în trei zile. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, două zile, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așadar, vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta .. Trimiteți-i un e-mail la: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua tuturor, sunt atât de fericit împărtășind mărturia mea pentru ca toată lumea să știe că există o soluție la problemele tale de relație / căsătorie odată ce ai contactat DR ODION, care tocmai m-a ajutat să-mi refac locuința spartă cu vrăjile sale puternice. Am fost într-o căsătorie abuzivă atât de mult timp și am suferit o respingere totală și ura din partea soției mele care obișnuia să mă iubească. S-a transformat într-un monstru înfricoșător și luptă cu mine întotdeauna. mă înșală deschis și nu arată niciun regret. m-a dorit din viața ei. chiar m-a abandonat și m-a mutat să locuiesc cu unul dintre numeroșii săi iubiți. Am trecut prin iad pentru că a trebuit să am grijă de mine și de copii singuri. Nu am putut lăsa căsnicia mea să se despartă pentru că o iubesc cu adevărat, dar nu știam ce să fac pentru a o aduce pe soția mea acasă. Am dat peste o scriere online și am văzut o postare unde unii au împărtășit o mărturie a unei probleme similare care a fost rezolvată de DR ODION, așa că am decis să-i dau un proces puțin, știam că el era doar răspunsul la ceea ce aveam nevoie. l-a contactat prin e-mailul său (drodion60@yandex.com). Am primit un răspuns de la el spunându-mi ce trebuie să fac și imediat m-am conformat. Soția mea a sunat aproape imediat și a rugat să se întoarcă acasă. La întoarcere, am observat schimbări instantanee în personajul ei. S-a schimbat în femeia care mă iubea și avea grijă de mine. Astăzi suntem din nou fericiți. Mulțumesc dr. ODION care mi-a salvat căsnicia. Vreau ca oricine dorește ajutor de relație / căsătorie să-l contacteze și știu că își poate face minunile din nou în viața ta. contactați-l prin e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l aplicați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fericirea este tot ce văd acum nu am crezut niciodată că eu și iubitul meu ne reîntâlnim, După ce am fost în relație cu el timp de 5 ani, el s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar de toate, nu l-am dorit înapoi atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, l-am implorat cu toate, i-am făcut promisiuni, dar el a refuzat, i-am explicat pe cineva problema mea online și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vraja care sa-l aduca inapoi, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata in vraja, nu am avut de ales decat sa-l incerc, am trimis un e-mail la caseta de vraja, iar el mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine inainte de 3 zile el arunca vraja și în mod surprinzător în ziua a 3-a, era în jurul orei 16.00 fostul meu ma sunat am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el mă iubește atât de mult, eram atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim împreună, din nou, fericit, de atunci, am făcut o promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea la singurul caster vrăjitor real și puternic care m-a ajutat cu propria mea problemă și care este diferit de toate falsele de acolo, oricine are nevoie de ajutorul casetei vraja, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau numărul său de telefon mobil WhatsApp +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte fericit că l-am contactat pe Dr. Wealthy care m-a ajutat să-mi revin fostul soț de la o altă femeie după 3 ani de separare. Sunt foarte fericit pentru că nu am crezut niciodată în turnarea vrăjilor și în contactarea rudelor de vrăji pentru a rezolva problema mea, dar după 3 ani de a mă separa de soțul meu fiind singur, a trebuit să-l contactez pe Dr. Wealthy după ce am citit despre el online și despre cum a ajutat oamenii . Sunt foarte bucuros că am făcut-o. Soțul meu s-a întors la mine în 48 de ore, m-a implorat și copiii care au avut nevoie de tatăl lor înapoi cu ei și sunt foarte fericit. L-am găsit pe acest bărbat prin mărturii că poate rezolva probleme de sarcină și dragoste, motiv pentru care l-am contactat pentru a mă ajuta și în 48 de ore soțul meu s-a întors acasă și trăim fericiți împreună. Adresa de e-mail este wealthylovespell@gmail.com sau numărul aplicației Whats la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua, colegii mei prieteni online sunt Monica Gilbert din Franța, vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi dr. Ajayi marele vrăjitor pentru că mi-a readus soțul. soțul meu m-a lăsat pentru fosta lui iubită pe care a avut-o înainte să se căsătorească cu mine, este o situație dificilă pentru mine L-am sunat și l-am rugat să se întoarcă, a refuzat că a spus că nu mă mai iubește. degeaba se comporta ca o persoană sub un control manipulator, i-am spus prietenului meu prin ce trece și ea mi-a dat numărul de WhatsApp al doctorului Ajayi: +2347084887094 și mi-a explicat cum dr. Ajayi a pregătit o plantă pentru ca ea să rămână însărcinată după 15 ani de căsătorie fără rodul pântecelui. Aveam nevoie de ajutor, așa că l-am contactat pe dr. Ajayi prin numărul whatsApp pe care mi l-a dat prietenul meu și i-am spus problema mea, mi-a spus ce să fac, pe care l-am făcut așa cum mi-a dat instrucțiune și a aruncat o vraja de dragoste care mi-a adus înapoi soț în termen de 72 de ore. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a-ți readuce iubitul sau pentru orice altă problemă de viață, contactați Dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu a fost dovedită științific ca fiind adevărată, dar acest joc de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Mi-am primit fostul iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Iubitul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care a ajutat și el în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vreau să mulțumesc nelimitat acestui bărbat extraordinar numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu s-a întors acum cu plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu va mai reveni niciodată la mine. Plâng toată ziua în căutarea unei soluții care să mă ajute să-l aduc înapoi. Apoi am văzut o parte din mărturii pe Instagram de către ANGELA DAVIS. Îi trimit un e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu și el promite să-l aducă acasă în termen de 3 zile. într-adevăr, este minunat, mă ajută să-l recuperez pe soțul meu în termen de 3 zile pe care le promite, iar soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă implore pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Îți voi fi recunoscător pentru totdeauna Dr. ODION și nu mă voi opri să îți public numele pe internet pentru ca oamenii să vadă cât de sincer ești. Și vreau să le spun și tuturor celor de aici că voi rămâne întotdeauna recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu a revenit cu dragoste, grijuliu, sincer și mi-a promis că mă va iubi pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați și la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  14. BONJOUR
    le spectateur est ici pour partager mon témoignage sur la façon dont j'ai finalement rejoint le capot des Illuminati et suis devenu RICHE, CÉLÈBRE ET PUISSANT, j'ai fait de mon mieux pour devenir membre du capot mais j'ai été arnaqué plusieurs fois, avant de finalement tomber sur un témoignage sur le net alors j'ai contacté l'agent, j'avais tellement peur qu'il me demande beaucoup d'argent avant de pouvoir rejoindre le quartier mais à ma grande surprise il n'a demandé à acheter que les articles que j'ai fabriqués et aujourd'hui je suis si heureux de le dire au monde qui est riche et a pu construire de nombreuses entreprises avec tout cela, j'ai la somme de 20 millions de dollars sur mon compte personnel et je suis également connu dans le monde entier pour les affaires qui m'ont été confiées par les Illuminati et qui ont aussi la le pouvoir de faire ce que je veux ... je sais que beaucoup de gens peuvent être sur mon chemin et demander de l'aide ici est leur
    email officiel: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
    WhatsApp +3197005032123
    www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
    Méfiez-vous des escrocs et vous devez être âgé de plus de 18 ans.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  16. CONTACT DR. ISIKOLO PENTRU SOLUȚIA DUMNEAVOASTRĂ DRAGOSTEI SAU PROBLEMELOR MARITALE ȘI TOTULUI
    Trebuie să depun această mărturie miraculoasă, care este încă de necrezut pentru mine până acum. Am avut o problemă cu soțul meu în urmă cu 2 ani, ceea ce a dus la despărțirea noastră. Când s-a despărțit de mine, nu mai eram eu, m-am simțit atât de goală în mine, dragostea și situația mea financiară au devenit cele mai grave, până când o prietenă apropiată (Angela) mi-a spus despre un personaj care a ajutat-o ​​în același timp Problemă și el se numește DR ISIKOLO, așa că i-am trimis prin e-mail jucătorul de vrăji și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut, pentru a scurta povestea lungă. Înainte să știu ce se întâmplă, soțul meu mi-a dat un telefon și mi-a spus că se întoarce la mine în doar 2 zile și am fost atât de fericit că îl am înapoi. Avem doi copii împreună și suntem mulțumiți de noi înșine. Mulțumesc lui DR ISIKOLO că mi-a salvat relația și că a salvat și pe alții. continuați-vă munca bună DR ISIKOLO, Dacă sunteți interesat să-l contactați și să depuneți mărturie despre aceste binecuvântări ca mine sau dacă treceți printr-o viață grea și aveți nevoie de ajutor pentru o astfel de problemă, puteți contacta e-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com. Puteți să-l sunați sau să-l apelați la Whatsapp la +2348133261196. site-ul său direct: https://isikololovetemple.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună ziua, numele meu este Dora Florian. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu cel mai mare jucător de vrăji DR ISIKOLO. Soțul meu mă înșela și când am aflat că am avut o luptă care l-a determinat să se ocupe de divorț. am plâns și m-am îmbolnăvit când căutam online despre citate despre dragoste. Am văzut oameni vorbind despre DR ISIKOLO și lucrarea lui grozavă, al cărei caz a fost similar cu al meu. să nu-mi fac griji că după 48 de ore, soțul meu se va întoarce și va anula divorțul și va reveni la mine. după ce am făcut tot ce mi-a cerut să fac spre marea mea surpriză, două zile după seară, soțul meu a îngenuncheat implorându-mă să-l accept înapoi și am fost îndoielnic cu privire la astfel de lucruri dacă există vreodată de lucru pentru cineva, dar aici am mărturisesc și despre asta. vă mulțumesc încă o dată DR ISIKOLO, sunteți într-adevăr o binecuvântare pentru mine, vă poate ajuta, de asemenea, să vă contactați e-mailul: isikolosolutionhome@gmail.com sau Îl puteți WhatsApp, de asemenea, la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt Helena Leon din Londra, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de peste 10 ani. Ne-am întâlnit când aveam 22 de ani și el 24 de ani. Am trecut prin multe emoțional împreună. Au existat mai multe lupte IMENE și situații dureroase în căsătoria noastră, dar am părut întotdeauna că am ieșit mai puternici de cealaltă parte. Din senin, soțul meu a lansat o discuție despre divorț asupra mea, eram orb! Nu l-am văzut venind, nu am recunoscut semnele. Am fost total deprimat până când l-am găsit pe Dr. ISIKOLO, vrăjitorul din Africa despre care toată lumea vorbea online și l-am contactat pentru o vrăjeală de Dragoste. În timpul conversației noastre, el m-a asigurat că avea să-l aducă pe soțul meu înapoi în mai puțin de 48 de ore de la vrajă. Mie mi s-a părut imposibil. Nu veți crede că soțul meu a sunat imediat după 48 de ore, implorându-mă să uit orice a spus despre divorț după ce DR ISIKOLO a făcut vraja de restaurare care a restabilit dragostea și legătura emoțională dintre noi. Este minunat și vrăjile sale funcționează atât de repede. Acum soțul meu mă iubește mult mai mult decât înainte. De asemenea, l-ai putea contacta dacă ai probleme cu căsătoria sau relația ta. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  19. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  20. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere