sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Lovely


When I saw you, 

I was afraid to meet you...
 When I met you, 
I was afraid to kiss you...
 When I kissed you,
 I was afraid to love you...
 Now that I love you, 
I'm afraid to lose you.



 Sincer, eu nu am timp să-i urăsc pe cei care mă urăsc pe mine pentru că sunt prea ocupat să-i iubesc pe cei care mă iubesc.

Fii motivul pentru care ea zâmbeşte în fiecare dimineaţă, nu motivul pentru care ea plânge în fiecare seară.

Cel mai minunat lucru în viaţă este să găseşti acea persoană care să îţi ştie toate defectele, dar cu toate acestea să te considere perfectă. 


 Un băiat adevărat îşi iubeşte prietena fără temeri, din toată inima şi nu-i va fi niciodată frică să o aducă în faţa prietenilor săi şi să le spună " ea este aleasa mea " . 

Oamenii au fost creaţi ca să fie iubiţi. Lucrurile au fost create ca să fie folosite. Dar de cele mai multe ori se întâmplă ca lucrurile să fie iubite şi oamenii să fie folosiţi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu