luni, 5 martie 2012

Qestion: Ochii care nu se vad se uita ?







Nu stiu ce mi`a venit azi ...dar de dimineata am aceasta intrebare in cap` : "Ochii acre nu se vad, se uita?"


Unii spun ca DA, altii ca Nu , Alte persoane zica ca "se uita,dar nu complet" .... Ce sa mai inteleg?















„În toate limbile lumii există o aceeaşi zicală: ce nu văd ochii, inima nu simte. Ei bine, eu afirm că nimic nu este mai fals; cu cît sînt mai departe sentimentele pe care încercăm să le înăbuşim şi să le dăm uitării, cu atît sînt mai aproape de inimă. Dacă sîntem în exil, vrem să păstrăm cea mai neînsemnată amintire despre rădăcinile noastre, dacă sîntem departe de persoana iubită, fiecare persoană de pe stradă ne trezeşte amintirea ei.”(Paulo Coelho- La raul Piedra am sezut si-am plans) 

Asa ca am scris pe Wall (la facebook) :“Ochii care nu se vad, se uita” ? :-? Adevarat sau nu? :d




P.S : Nu am dat numele nimanui,pt ca nu vreau sa iasa discutii mai apoi si nu vreau sa supar pe nimeni.Poaet nu e de acord sa fie pe blog`ul meu :D.


22 de comentarii:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  2. CUM DR ODION MĂ AJUTĂ ÎNTRUCEȘTE-MEA EX LOVER BACK TO ME.
    O MULȚI BUNĂ MULȚUMI DR. ODION PENTRU RESTAURAREA FAPTĂȚII ÎN FAMILIA MEA.
    Sunt foarte recunoscător dr. ODION pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine și familia mea. Am fost căsătorită 19 ani până când o femeie a venit și mi-a distrus căsnicia și familia. Ultimii ani au fost tristi pentru mine fara sotul meu. Sunt foarte recunoscător și recunoscător pentru DR ODION. De când a lucrat pentru mine, soțul meu s-a întors la mine și la copiii noștri, rugându-ne să-l iertăm. Înainte de a contacta DR ODION, soțul meu mă ura în măsura în care nici măcar nu voia să mă mai vadă. Înainte de revenirea soțului meu eram foarte jos, frustrat și singur. Cealaltă femeie era mereu în cale. DR ODION mi-a dezvăluit că această femeie îmi ținea soțul departe și chiar mă făcea să fiu bolnavă. Am găsit DR ODION prin recomandarea unui prieten. La început nu eram sigur pentru că mă îndoiam de turnarea vraja. După DR ODION Consultation mi-a spus că doamna a aruncat o vrajă soțului meu doar pentru a-l păstra doar pentru el și mi-a spus articolele pe care trebuie să le cumpăr. La 2 zile după ce DR ODION și-a aruncat vraja, soțul meu s-a întors la mine în genunchi și a început să mă roage pentru iertare. Sotul meu imi spune si imi arata zilnic cat de mult ma iubeste si vreau cu adevarat sa spun un foarte mare multumire lui DR ODION. Avem chiar un succes mare de bani. Viața mea despre care am crezut că s-a terminat este acum o viață fericită alături de soțul meu și de copiii noștri. Vă rog, dacă aveți o problemă ca și cum am avut divorț, contactați imediat DR ODION. El îți va schimba viața pentru totdeauna, iar cea mai bună parte este că munca lui nu dăunează nimănui. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua tuturor, sunt atât de fericit împărtășind mărturia mea pentru ca toată lumea să știe că există o soluție la problemele tale de relație / căsătorie odată ce ai contactat DR ODION, care tocmai m-a ajutat să-mi refac locuința spartă cu vrăjile sale puternice. Am fost într-o căsătorie abuzivă atât de mult timp și am suferit o respingere totală și ura din partea soției mele care obișnuia să mă iubească. S-a transformat într-un monstru înfricoșător și luptă cu mine întotdeauna. mă înșală deschis și nu arată niciun regret. m-a dorit din viața ei. chiar m-a abandonat și m-a mutat să locuiesc cu unul dintre numeroșii săi iubiți. Am trecut prin iad pentru că a trebuit să am grijă de mine și de copii singuri. Nu am putut lăsa căsnicia mea să se despartă pentru că o iubesc cu adevărat, dar nu știam ce să fac pentru a o aduce pe soția mea acasă. Am dat peste o scriere online și am văzut o postare unde unii au împărtășit o mărturie a unei probleme similare care a fost rezolvată de DR ODION, așa că am decis să-i dau un proces puțin, știam că el era doar răspunsul la ceea ce aveam nevoie. l-a contactat prin e-mailul său (drodion60@yandex.com). Am primit un răspuns de la el spunându-mi ce trebuie să fac și imediat m-am conformat. Soția mea a sunat aproape imediat și a rugat să se întoarcă acasă. La întoarcere, am observat schimbări instantanee în personajul ei. S-a schimbat în femeia care mă iubea și avea grijă de mine. Astăzi suntem din nou fericiți. Mulțumesc dr. ODION care mi-a salvat căsnicia. Vreau ca oricine dorește ajutor de relație / căsătorie să-l contacteze și știu că își poate face minunile din nou în viața ta. contactați-l prin e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l aplicați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fericirea este tot ce văd acum nu am crezut niciodată că eu și iubitul meu ne reîntâlnim, După ce am fost în relație cu el timp de 5 ani, el s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar de toate, nu l-am dorit înapoi atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, l-am implorat cu toate, i-am făcut promisiuni, dar el a refuzat, i-am explicat pe cineva problema mea online și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vraja care sa-l aduca inapoi, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata in vraja, nu am avut de ales decat sa-l incerc, am trimis un e-mail la caseta de vraja, iar el mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine inainte de 3 zile el arunca vraja și în mod surprinzător în ziua a 3-a, era în jurul orei 16.00 fostul meu ma sunat am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el mă iubește atât de mult, eram atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim împreună, din nou, fericit, de atunci, am făcut o promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea la singurul caster vrăjitor real și puternic care m-a ajutat cu propria mea problemă și care este diferit de toate falsele de acolo, oricine are nevoie de ajutorul casetei vraja, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau numărul său de telefon mobil WhatsApp +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte fericit că l-am contactat pe Dr. Wealthy care m-a ajutat să-mi revin fostul soț de la o altă femeie după 3 ani de separare. Sunt foarte fericit pentru că nu am crezut niciodată în turnarea vrăjilor și în contactarea rudelor de vrăji pentru a rezolva problema mea, dar după 3 ani de a mă separa de soțul meu fiind singur, a trebuit să-l contactez pe Dr. Wealthy după ce am citit despre el online și despre cum a ajutat oamenii . Sunt foarte bucuros că am făcut-o. Soțul meu s-a întors la mine în 48 de ore, m-a implorat și copiii care au avut nevoie de tatăl lor înapoi cu ei și sunt foarte fericit. L-am găsit pe acest bărbat prin mărturii că poate rezolva probleme de sarcină și dragoste, motiv pentru care l-am contactat pentru a mă ajuta și în 48 de ore soțul meu s-a întors acasă și trăim fericiți împreună. Adresa de e-mail este wealthylovespell@gmail.com sau numărul aplicației Whats la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să mulțumesc nelimitat acestui bărbat extraordinar numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu s-a întors acum cu plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu va mai reveni niciodată la mine. Plâng toată ziua în căutarea unei soluții care să mă ajute să-l aduc înapoi. Apoi am văzut o parte din mărturii pe Instagram de către ANGELA DAVIS. Îi trimit un e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu și el promite să-l aducă acasă în termen de 3 zile. într-adevăr, este minunat, mă ajută să-l recuperez pe soțul meu în termen de 3 zile pe care le promite, iar soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă implore pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Îți voi fi recunoscător pentru totdeauna Dr. ODION și nu mă voi opri să îți public numele pe internet pentru ca oamenii să vadă cât de sincer ești. Și vreau să le spun și tuturor celor de aici că voi rămâne întotdeauna recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu a revenit cu dragoste, grijuliu, sincer și mi-a promis că mă va iubi pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați și la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  12. Necredibilul tocmai s-a întâmplat în viața mea, soțul meu care m-a părăsit și copilul meu de 2 ani pentru o altă femeie, mi-a revenit. Lucrurile au fost grele pentru că nu am slujbă și îmi cer hrană, așa că mama mea a venit în salvarea mea să mă ducă pe mine și pe bebelușul meu de 2 ani acasă, deși problemele nu au fost rezolvate, dar a fost ceva mai bine pentru mine să caut un loc de muncă în timp ce mama mă ajuta cu bebelușul acasă, ea nu lucra, fratele meu era cel care avea grijă de ea, lucrurile nu mergeau cu adevărat pentru că nu am slujbă. În timp ce încă căutam un loc de muncă, a trebuit să îl contactez pe DR ISIKOLO. el mi-a dat informații relevante despre cum mă va ajuta pe care le-am respectat și, spre surprinderea mea, soțul meu a revenit la mine după 2 zile și m-a uimit atât de mult. când s-a întors, l-am iertat pentru că îl vreau înapoi, a venit acasă și ne-am stabilit și lucrurile au mers înapoi așa cum erau sau chiar mai bine. Iată cum îl contactează prin WhatsApp, la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună ziua, sunteți bineveniți să citiți întâlnirea mea cu Dr. Ajayi, un om spiritual puternic binecuvântat de strămoșii săi pentru a vindeca bolile cu ierburi și, de asemenea, pentru a restabili casa ruptă. L-am cunoscut pe Dr. Ajayi pentru că iubita mea soție vrea să divorțăm și asta după 12 ani de căsătorie binecuvântată cu doi copii drăguți, un băiat de 5 ani și o fată de 2 ani, ne-a scos fiica din casă și a rămas cu mama ei și o implor să se întoarcă acasă, dar ea a refuzat, am fost foarte confuză așa că am căutat ajutor, adică când am citit despre Dr. Ajayi cum a ajutat o femeie să-și facă propriul copil după ce a fost căsătorită timp de 8 ani fără copil, l-am contactat pe Dr. Ajayi i-a explicat situația mea, el a cerut câteva informații despre mine pe care i le-am dat, după O consultație mi-a spus ce trebuie făcut și am făcut conform instrucțiunilor, în timp ce scriu asta, soția mea își tricotează în sufragerie. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui om spiritual autentic, Dr Ajayi este ultima ta oprire, contactați-l pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau E-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă bucură inima să fiu aici să-i spun un cuvânt de mulțumire doctorului Isikolo.
    Nu m-am gândit niciodată că voi putea să-mi văd căsnicia funcționând din nou, în ciuda faptului că totul a funcționat deja împotriva mea, doctorul Isikolo a venit în ajutorul meu. Am avut o problemă în casa mea care l-a făcut pe soțul meu să plece și eram deja însărcinată și mi-a devenit greu să mă descurc fără el în viața mea. Familia lui m-a susținut de-a lungul timpului, dar nimeni nu ne-a putut ajuta să ne reunească, cu excepția doctorului Isikolo, care mi-a răspuns la momentul în care aveam cea mai mare nevoie de ajutor. A rezolvat problema și soțul meu s-a întors acasă la mine imediat după 48 de ore pentru că încă locuia în același oraș cu mine. Este destul de uimitor când găsești ajutor acolo unde ai crezut cel mai puțin că poți primi ajutor. Încă o dată, îți mulțumesc Dr. Isikolo pentru tot ceea ce faci pentru a ajuta oamenii care au mare nevoie de asistență. Trimiteți-i un e-mail la isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  15. După ce eu și soțul meu ne-am căsătorit, ne-am mutat în alt oraș și amândoi ne-am angajat și am început să lucrăm și să trăim împreună fericiți. Nu am avut niciodată probleme până când o colegă de-a lui a început să facă tot posibilul pentru a atrage atenția soțului meu. Nu am știut niciodată ce se întâmplă până când a început să doarmă afară și să-și pună scuze. Lucrurile au scăpat de sub control și, în cele din urmă, a încetat să se ocupe de nevoile mele. Știam că în acel moment am nevoie de ajutor, așa că l-am contactat pe Dr. Isikolo și i-am explicat totul. Mi-a spus tot ce s-a întâmplat și mi-a promis că va rezolva problemele pe care le-a făcut. Mi-a făcut o vrajă de reuniune de dragoste, care m-a reunit pe mine și pe soțul meu și a început să fie bărbatul pe care l-am iubit mereu să fie imediat după 48 de ore în care Dr. Isikolo a lucrat pentru mine. Suntem amândoi fericiți acum și nu ar fi fost posibil dacă nu ar fi Dr. Isikolo. Contactați-l dacă aveți nevoie de ajutor. E-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am știut niciodată că-mi pot aduce logodnicul înapoi până când l-am contactat pe doctorul Isikolo care m-a ajutat. Am avut o neînțelegere teribilă cu bărbatul meu și am mers pe căi diferite. Eram dezamăgit emoțional și nu știam ce să fac pentru a ajuta situația. Așa că am ajuns să știu despre Dr. Isikolo. L-am contactat și l-am cerut să mă ajute cu problemele mele. Mi-a spus tot ce trebuia să știu și să înțeleg și am respectat procedurile și până la urmă a rezolvat problema pentru mine, iar acum eu și logodnicul meu suntem din nou împreună și știu că ne vom căsători în curând. Nu ar fi fost posibil dacă doctorul Isikolo nu m-a ajutat așa cum am promis. Rezultatul muncii sale se manifestă cu siguranță după 48 de ore și este garantat 100%. Este vizibil pentru mine să văd efectul rezultatului a tot ceea ce a făcut pentru mine și, cu adevărat, dragostea și afecțiunea dintre eu și logodnicul meu sunt restabilite pe deplin și mă bucură inima că nu l-am pierdut de nimeni acolo. El te poate ajuta la fel de bine dacă te adresezi la el acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Criza conjugală prin care treceam a ajuns și s-a terminat când s-a implicat doctorul Isikolo. La fel ca toate celelalte cupluri de acolo, am avut diferențele noastre și mă asigur că am făcut tot posibilul să o conduc corect, să o îngrijesc pe ea și pe copiii mei și, de asemenea, să îi protejez. Am făcut amândoi sacrificii pentru a ne asigura că supraviețuim uniunii până când ea a început să se comporte și a avut în mod deliberat atâtea lupte cu mine. Casa a devenit neplăcută pentru toți ceilalți, inclusiv pentru copiii mei. A fost manipulată de o prietenă care a divorțat și a vrut să-mi strice și căsnicia. A trebuit să-l contactez pe Dr. Isikolo și el a răspuns și a făcut tot posibilul pentru a pune capăt problemelor. El a restabilit dragostea și conexiunea dintre noi și pot spune acum că orice iluzie în care se afla soția mea a luat-o și ea este o femeie mai bună acum. Rezultatul a ceea ce a făcut Dr. Isikolo pentru mine, care sa manifestat după două zile, a fost ceea ce m-a uimit. Eu și familia mea rămânem recunoscători. Fac un apel către oricine are nevoie de ajutor pentru a-și rezolva relațiile și problemele conjugale să contacteze Dr. Isikolo, deoarece soluția este sigură. E-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  18. Numele meu este Andrada Giurgiuca și am avut experiențe dure și oribile în relațiile mele din trecut și într-adevăr am așteptat până mi-am cunoscut soțul și după ce ne-am cunoscut, ne-am îndrăgostit și ne-am căsătorit. După doi ani de Uniune, s-a schimbat și a început să se poarte ciudat și în cele din urmă m-a părăsit pe mine și pe fiul nostru. Am făcut tot ce am putut să-l aduc înapoi, dar totul a fost inutil. Am intrat în contact cu comentariile și cu ce spuneau toată lumea despre Dr Isikolo. L-am contactat și mi-a răspuns și mi-a oferit tot efortul și sprijinul său pentru ca căsătoria mea să funcționeze din nou. El a fost cel care mi-a făcut cunoscut că soțul meu mi-a fost luat de o altă femeie și a făcut o vrajă de reîntâlnire de dragoste care ne-a reunit împreună și s-a întors acasă la mine și la băiatul meu. Într-adevăr, nimeni acolo nu a mințit despre doctorul Isikolo și despre faptele sale bune. Soțul meu s-a întors acasă la 48 de ore după ce a făcut lucrul așa cum am promis. Luați legătura cu el acum și fiți siguri că vă va ajuta. Va trebui să-i trimiteți un e-mail acum prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau să-i trimiteți un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  19. Soțul meu, cu care mi-am construit viața timp de 23 de ani, mi-a lăsat pe mine și pe copii fără un cuvânt. Totul s-a prăbușit peste mine și am ajuns la cei dragi și nimeni nu m-a putut ajuta. A venit o vreme când a cerut divorțul chiar și când nu am avut probleme sau ne-am certat vreodată pentru ceva dezastruos. Dr Isikolo a venit în ajutorul meu și a rezolvat problema pe care o aveam cu bărbatul meu. Ne-a reunit din nou împreună și s-a întors acasă la noi. Într-adevăr, viața este misterioasă și nu m-am gândit niciodată că voi experimenta ceea ce am trecut, dar toate mulțumesc doctorului Isikolo care a lucrat pentru mine și m-a asigurat de rezultatele pozitive după 48 de ore, care într-adevăr s-au împlinit așa cum a promis. El vă poate rezolva problemele dacă îl contactați acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  20. După ce eu și soțul meu ne-am căsătorit, ne-am mutat în alt oraș și amândoi ne-am angajat și am început să lucrăm și să trăim împreună fericiți. Nu am avut niciodată probleme până când o colegă de-a lui a început să facă tot posibilul pentru a atrage atenția soțului meu. Nu am știut niciodată ce se întâmplă până când a început să doarmă afară și să-și pună scuze. Lucrurile au scăpat de sub control și, în cele din urmă, a încetat să se ocupe de nevoile mele. Știam că în acel moment am nevoie de ajutor, așa că l-am contactat pe Dr. Isikolo și i-am explicat totul. Mi-a spus tot ce s-a întâmplat și mi-a promis că va rezolva problemele pe care le-a făcut. Mi-a făcut o vrajă de reuniune de dragoste, care m-a reunit pe mine și pe soțul meu și a început să fie bărbatul pe care l-am iubit mereu să fie imediat după 48 de ore în care Dr. Isikolo a lucrat pentru mine. Suntem amândoi fericiți acum și nu ar fi fost posibil dacă nu ar fi Dr. Isikolo. Contactați-l dacă aveți nevoie de ajutor. Trimiteți-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau la adresa de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Soțul meu avea obiceiul de a trimite mereu mesaje și de a stabili întâlniri cu vechii săi prieteni, inclusiv cu foștii săi. Nu m-am gândit niciodată că există o problemă cu așa ceva până când el s-a retras emoțional de mine și a început să se comporte anormal față de mine și fiica mea. În acest moment, știam că am nevoie urgentă de ajutor pentru că nu am vrut niciodată să-l pierd. Dr Isikolo a venit în ajutorul meu și problema a fost rezolvată. Una dintre fostele soțului meu a promis că se va asigura că îl ia de la el și a început să-l manipuleze pentru a mă abandona pe mine și pe fiica mea, ceea ce s-ar fi întâmplat în cele din urmă dacă doctorul Isikolo nu ar fi intervenit să mă ajute. La doar 48 de ore de la rezolvarea problemei, totul a devenit uimitor între mine și soțul meu și acum și-a cerut scuze pentru tot și suntem din nou buni. Contactați Dr. Isikolo și credeți că el va rezolva cu siguranță această problemă pentru dvs. Trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau Whatsapp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  22. N-am știut niciodată că-mi pot aduce logodnicul înapoi până când l-am contactat pe doctorul Isikolo care m-a ajutat. Am avut o neînțelegere teribilă cu bărbatul meu și am mers pe căi diferite. Eram dezamăgit emoțional și nu știam ce să fac pentru a ajuta situația. Așa că am ajuns să știu despre Dr. Isikolo. L-am contactat și l-am cerut să mă ajute cu problemele mele. Mi-a spus tot ce trebuia să știu și să înțeleg și am respectat procedurile și până la urmă a rezolvat problema pentru mine, iar acum eu și logodnicul meu suntem din nou împreună și știu că ne vom căsători în curând. Nu ar fi fost posibil dacă doctorul Isikolo nu m-a ajutat așa cum am promis. Rezultatul muncii sale se manifestă cu siguranță după 48 de ore și este garantat 100%. Este vizibil pentru mine să văd efectul rezultatului a tot ceea ce a făcut pentru mine și, cu adevărat, dragostea și afecțiunea dintre eu și logodnicul meu sunt restaurate pe deplin și mă bucură inima că nu l-am lăsat pe nimeni de acolo. El te poate ajuta la fel de bine dacă te adresezi lui acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere