vineri, 16 martie 2012

Silence


Am invatat multe
 si am descoperit lucruri noi
si sunt mandra de mine J
 pentru ca pot privi in ochi oamenii de care nu vroiam sa aud,
pentru ca tu inca ai locul tau in suflet, :”>
desi nu`l meriti poate,
pentru ca am putut sa`mi calc pe suflet si orgoliu pentru prietenie,dragoste...
constienta fiind ca nu am nici o vina.






                                    Am incercat sa ofer toata intelegerea celor ce mi`au gresit
si le`am zambit sincer pentru tot ce a fost candva  J
 chiar daca tot ce au facut ei a fost sa`mi dea o alta “palma”,
plecand apoi tot ei,pentru ca stiti …. nu?
CAND NU SUNT INTERESE,DRUMURILE SE SEPARA! ;)




Poate pana la urma, toate trec.
Poate oriunde si oricand, exista limite...
si poate ca am crescut,
 am invatat sa am grija de mine,
am invatat sa ma pun mereu pe primul loc…. J
Uite asa am ajuns, copilule`,
 sa mai impartim doar o tacere, K
 care ii spune fiecaruia dintre noi ce vrea.
 Noi nu mai vrem sa ne ascultam.
 "Pentru noi, filmul s`a terminat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu