sâmbătă, 22 februarie 2014

Dorinta,atractie,pasiune ...

Sunt nopti pe care ai vrea sa le opresti pe loc. Ai vrea sa faci lucru acesta pentru ca acolo ti-ai ragasit o bucata din sufletul tau. Acolo, in acea noapte ti-ai gasit iar zambetul pe chip. Uneori ne agatam cu putere de un om si nu vrem sa ii dam drumul chiar daca nu avem ce cauta in viata lui. Ne agatam de orice cuvant al lui si incercam sa il facem real ca poate asa o sa ajungem in acel moment si noi cand o sa uitam pentru o secunda cine suntem si ce facem. Speram ca doar asa ziua de maine o sa arate mai bine, daca noi avem un tel, daca noi nu uitam sa iubim. Ne regasim in zeci si zeci de povesti, insa nu tot timpul gasim si ceea ce gasim. Uneori gasim doar…amintiri!


- Vreau sa dorm aici. Vreau sa dorm cu tine. Vreau sa dorm asa cum nu am mai dormit niciodata in viata mea. Nu stiu cum sau cand, insa stiu ca sunt acum aici si asta e tot ce conteaza pentru mine. Nu ma intelege gresit, insa e pentru prima data cand imi doresc sa dorm cu cineva, cand imi doresc sa adorm in bratele unui barbat pentru ca realitatea pe care el o prezinta si o reprezinta pentru mine inseamna mai mult decat orice alta fapta facuta in graba de oricine alt cineva. Am visat nopti la rand la acest moment. Am visat ca am sa ajung aici si am sa adorm pe vocea ta, in sunetul cuvintelor tale ce zi de zi imi rasuna tot mai adanc si mai puternic in mine. Esti drumul meu. Nu stiu de ce ai toate raspunsurile pe care eu le astept de atatia ani. Esti atat de bland, atat de bun…si totusi uneori citesc o tristete dura in ochii tai. Oare as putea sa fiu eu acea femeie care iti plange pe umar? Oare as putea sa fiu eu acea femeie care iti adoarme in brate si totusi iti insufleteste visele?

Se-ntampla uneori ca doi oameni aparent straini, sa se intalneasca intr-un anumit moment al vietii lor. Doar ei aleg ce fac mai departe: se iubesc si raman impreuna sau isi continua viata singuri pentru ca asteptarile lor de la dragoste sunt mult mai mari. Indiferent de alegerea lor, pentru mine un singur lucru este clar. Dorinta se poate transforma in atractie, atractia in pasiune, pasiunea in dragoste, dar niciodata invers!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu