joi, 7 iunie 2012

Povestea noastra ...


Cand povestile au mirosul tau, zambesc si imi adun ultimele puteri pentru a le scrie...
Mi`e cald si frig... mi`e bine cand te stiu fericit, departe, gandindu`te arareori la mine ...
Dimineata are zambetul tau.... (:
Fiecare strop de cafea imi aminteste de tine...:)
Capsunile au gustul dulce al buzelor tale...
Muzica are ritmul dansurilor noastre...
Apa ce`mi mangaie pielea, imi aminteste de degetele tale...
Cand vad un copil, gandul imi zboara la tine.... la copilul din tine`...
 Hai, te rog, aduna`ti curajul si ai grija de sufletul tau ce plange dupa pasiunile lui....
Sunt singura... aici,
dar stiu ca din cand in cand sunt alaturi de tine, in sufletul si`n gandurile tale...
Am libertatea de a te iubi cu masura...
Cartile si melodiile romantice  ne pastreaza unul langa altul....
Stii ce vreau?
O vacanta cu tine...
Un zbor spre sufletul tau...
 si o carte cu povestea noastra....



Nu vom afla vreodata ce oare ne`a legat,
Cand s`a sfarsit de`odata,
Cand oare am uitat.
A ramas din noi poveste noastra,
doar atat,
e cineva sa poata sa creada in trecut ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu