joi, 5 aprilie 2012

Un suflet chinuit ...

Un gând bun, un sfat adresat la nevoie are uneori un efect neasteptat de bun.
O privire neconditionat pozitiva, întelegere si caldura sunt trei elemente la îndemâna oricui, care pot ajuta la nevoie un prieten de familie, o cunostinta care se afla în impas.
 Un astfel de impas poate fi considerat si aflarea vestii ca în familie, în locul copilului sanatos, asteptat si mult dorit, s-a nascut un copil cu probleme. Un astfel de copil produce modificari care afecteaza atât echilibrul interior cât si echilibrul exterior care vizeaza relatia familie societate.
Ce facem atunci?






“Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta… "



 Avem mai multe variante. Depinde de fiecare ce alegem, dar cred ca cel mai important este sa fim alaturi si sa ascultam. Apoi putem sa îndrumam, sa ajutam sau sa consiliem.




   Nici nu stiu ce sa mai scriu ...stiu doar ca viata nu a fost atat de darnica cu totii . In timp ce unii se gandesc cum sa`si puna capt zilelor,din diferite motive , altii ar da orice sa ma traiasca... :(.
 Sunt trista ... pentru ca viata .. e o nedreptate.... 
 Cum ai reactiona daca copilul tau se va naste cu probleme grave de sanatate?L`ai pastra,L`ai iubi ca un copil normal ...sau l`ai abandona? ...












Si ei au dreptul la viata !


Spune-mi daca cunosti astfel de cazuri ..! :)

Un comentariu:

  1. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere