vineri, 31 octombrie 2014

Urăsc dorul

Urăsc dorul. 
Cu toată inima mea, eu urăsc dorul. Ştiu că sună banal, ştiu cât de banal sună. 
Dar urăsc dorul şi tot ce aduce cu el. 
Ce mai vrea de la mine? Ce mai vor gândurile cu tine de la mine? Ce mai vrei tu de la mine? 
Ţi-ai lăsat, parşiv, demonii în mine. 
Ce mai vrea dorul să fac şi să dau? Câte lacrimi mai vor gândurile cu tine să mai vărs? Ce mai vrei tu, demon, de la mine? 
Mă doare capul, ochii, inima, sufletul şi până şi spiritul. Se învârt toate, hipnotizate, în jurul dorului de tine.
Iar tu? 

Tu razi hapsân, cu gura până la urechi. Te bucuri de show-ul asta superb.
De cum îmi plâng nopţile şi zilele, de cum binele tău e răul meu, de cum toate mă macină şi…doar tu mă poţi salva.
Da, doar tu. Tu, demon, tu. De ce doar tu?
De ce nu o pot face singură? O fi că încă îmi ai inima? Sau poate şi doar o bucată din ea?
Şi, Doamne, ce-aş mai vrea să te urăsc. Cu toată inima aş făce-o. Dar…mă gândesc la ochii tăi şi plâng, mă gândesc la buzele tale şi mă ia dorul, mă gândesc la nopţile petrecute făcând dragoste şi mă topesc de durere.
Iar tu?
Tu eşti fericit, demone. Eşti fericit cu noua-ţi iubire, eşti fericit cu tristeţea mea.
Ce-ţi pasă ţie? Că doar…
Doar…
Cine sunt eu pentru tine?
Nimeni...



4 comentarii:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere