duminică, 13 iulie 2014

Incredere

Uneori e mai bine sa te opresti. E mai bine sa nu-ti mai faci griji ca trebuie sa o iei iar de la capat. E mai bine sa nu-ti mai faci griji sub nici o forma pentru cineva. E mai bine sa nu te mai intrebi “de ce?” sau “de ce nu?”. E mai bine sa ai incredere doar in tine. Nu in cel de langa tine sau in acel om pe care il doresti langa tine. Ai incredere doar in tine ca lucrurile au sa mearga bine. Ai incredere ca lucrurile au sa-si gaseasca o cale prin care sa se aseze asa cum trebuie. Si chiar daca nu e calea la care te gandesti, calea pe care ai planuit-o de atata timp, ai sa intelegi ca nu esti singur in lupta asta. Ai sa intelegi ca pe acel drum, acel lucru minunat, o sa ajunga in viata ta atunci cand nici nu mai poti visa. Ai sa intelegi ca rabdarea este darul nemuritorilor. Ai sa intelegi ca toate aceste episoade pe care le traiesti in fiecare zi sunt menite sa te aduca exact acolo unde trebuie sa ajungi. Nu in alta parte. Nu in alt loc. Acolo! Exact acolo!



Acum am sa-ti spun un secret: niciodata nu e prea tarziu sa incerci, sa lupti, sa iti doresti!

2 comentarii:

  1. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere