duminică, 2 martie 2014

Alexandru


Despre persoanele cu numele de Alexandru se spune că sunt  sociabile, independente, optimiste, joviale şi îndrăgostite de libertate. Sunt firi energice, distinse, seducătoare, înzestrate chiar cu o anumită carisma. Mereu cu zâmbetul pe buze, Alexandru se face repede remarcat şi îndrăgit. Îi place să comunice şi apreciază în mod deosebit activităţile în echipă. Tandru, sensibil şi generos, Alexandru încearcă să fie mereu pe placul celor din jur.

Nu stiu ce se intampla,dar numele asta a facut,face si va face parte din viata mea. Prietenele mele deja cand le spun :" Am vorbit cu Alex !" ... ele intreaba : "Care Alex?!" :)) Trebuie mereu sa le specific care anume si mi se pare funny chestia asta. :)) Da,am o problema cu numele asta...parca sunt blestemata :)) !
 Totusi e un nume frumos ! :) Pentru mine inseamna mult ... amintiri,emotii,iubire,fericire ... <3 si cu toate astea ... slabiciunea mea cea mai mare are un nume ... si un zambet atat de frumos ! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu